loading...

کلاب فور یو| تفریح , آگهی استخدام , سرگرمی , عکس , اس ام اس , مدل آرایش 2013,مدل مانتو 2013 مدل لباس 2013,

اس ام اس غمگین جدید و فاز سنگین جدید ویژه ۹۲ بالاتر از سیاهی هم “رنگ” هست … مثل رنگ این روزهای من ! . خسته که می شوم ، سرم را میان دستهایم می گیرم و آنقدر تکرارت می کنم که

میلاد بازدید : 2180 شنبه 26 اسفند 1391 نظرات (0)

اس ام اس غمگین جدید و فاز سنگین جدید ویژه ۹۲

اس ام اس 
غمگین جدید و فاز سنگین جدید ویژه 92

بالاتر از سیاهی هم “رنگ” هست …
مثل رنگ این روزهای من !
.
خسته که می شوم ، سرم را میان دستهایم می گیرم و آنقدر تکرارت می کنم که بالا بیاورم !
من انتقام زجرِ تمام لحظه های بی تو بودن را بالاخره از “خودم” خواهم گرفت …
.
قرعه کشی تمام شد !
تو به اسم دیگری درآمدی
تقدیر جای خود ، اما لااقل اسم مرا هم در کیسه ات می انداختی . . .
.
خدایا برم نمی گردانی ؟
یک طرفم سرخ شد !

.

اس ام اس غمگین
.
من نمی دانم چرا هر کسی را صدا کردم !
هرکس را دوست داشتم !
ناگهان در خم کوچه گم شد . . .
.

اس ام اس غمگین
.
هر روز نبودنت را بر روی دیوار خط میکشم ، ببین این دیوار دیگر جایی برای خط زدن ندارد !
خوش به حال تو که خودت را راحت کردی و یک خط کشیدی تنها ،آن هم روی من …
.

اس ام اس غمگین
.
حالم توپ است . . . حالِ همان توپی را دارم که افتاده در خانه همسایه ای که تهدید کرده اگر بار دیگر بیافتد با کارد ، پنجرش میکنم . . .
.

اس ام اس غمگین
.
کاش میشد یک لحظه جایمان را با هم عوض کنیم شاید تو میفهمیدی چقدر بی انصافی و من می فهمیدم چرا ؟
.

اس ام اس غمگین
.
ﺑﮕﻮ ﭼﻪ ﻣﺨﺪﺭﯼ ﺑﻮﺩ ﺩﺭ بودنت ﮐﻪ ﺍﯾﻨﻬﻤﻪ ﻧﺒﻮﺩﻧﺖ ﺭﺍ ﺩﺭﺩ ﻣﯿﮑﺸﻢ ؟
.

اس ام اس غمگین
.
دورا دور عاشقت شدم
دورا دور نگرانت بودم
دورا دور عشق ورزیدم
و حال
عاشق شدن و عشق ورزیدنت به دیگری را
دورا دور می بینم
و از همین دورا دور می میرم !
.

اس ام اس غمگین
.
من هم مثل خیلی از عاشق ها از تو یادگاری دارم ولی یادگاری من با بقیه فرق داره ؛ یادگاری من از تو سینه ای پر از درده !
.

اس ام اس غمگین
.
تو که نباشی با چتر هم که قدم میزنم ، گونه هایم خیس میشود …
.

اس ام اس غمگین
.
گفتی قیدت را بزنم اما ندانستی که دوست داشتن من از اول هم بی قید و شرط بود !
.

اس ام اس غمگین
.
ﺑﮕﻮ ﭼﻪ ﻣﺨﺪﺭﯼ ﺑﻮﺩ ﺩﺭ بودنت ﮐﻪ ﺍﯾﻨﻬﻤﻪ ﻧﺒﻮﺩﻧﺖ ﺭﺍ ﺩﺭﺩ ﻣﯿﮑﺸﻢ ؟
.

اس ام اس غمگین
.
این روزها تلخ می گذرد ، دستم می لرزد از توصیفش
همین بس که :
نفس کشیدنم در این مرگِ تدریجی، مثل خودکشی است
با تیغِ کُند
.

اس ام اس غمگین
.
می شنوی ؟ دیگر صدای نفسم نمی آید ، به دار کشیده مرا بغض نبودنت !
.

اس ام اس غمگین
.
خدایا فکر کنم سرنوشت منو وسط میدون شهر نوشتی ؛
بس که هرکی به من رسید منو دور زد …
.

اس ام اس غمگین
.
یکی بود که اونم رفت …
کاش از اول غیر از خدا هیچکس نبود !
.

اس ام اس غمگین
.
چـــایــت را بــــنوش ..
نگــــرانِ فـــــردا نــــــباش !
از گنــــدمـــزارِ مـن و تــــو ..
کـــاهــی مــی مــانـــد !
بـــــــرایِ بـــــادهــــا !
.

اس ام اس غمگین
.
غم اگه نوشتنی بود
اگه غصه گفتنی بود
من هزار تا قصه داشتم !
.

اس ام اس غمگین
.
آن روزها که با او بودن برایم آرزو بود “تمام شد”!
امروز با او بودن یا نبودن فرقی ندارد!
.

اس ام اس غمگین
.
اولین روز بارانی را به خاطر داری ؟
غافلگیر شدیم ، چتر نداشتیم ، خندیدیم ، دویدیم و به شالاپ شلوپ های گل آلود عشق ورزیدیم !
دومین روز بارانی چطور ؟
پیش بینی اش را کرده بودی ، چتر آورده بودی و من غافلگیر شدم ؛ سعی می کردی من خیس نشوم و شانه سمت چپ تو کاملا خیس بود !
و سومین روز چطور ؟
گفتی سرت درد می کند و حوصله نداری سرما بخوری ، چتر را کامل بالای سر خودت گرفتی و شانه راست من کاملا خیس شد !
و چند روز پیش را چطور ؟
به خاطر داری که با یک چتر اضافه آمدی و مجبور بودیم برای اینکه پین های چتر توی چش و چالمان نرود دو قدم از هم دورتر راه برویم !
فردا دیگر برای قدم زدن نمی آیم تنها برو …
.

اس ام اس غمگین
.
یــک روزی ..
بـه هـــر دلـــیلی ..
اگــر از تــه ِ قــلب ِتـــان خــندیــدیــد ..
لطـــفـا”،
بـــرای ِ من هـــم تـــعریــف کنـــید !
.

اس ام اس غمگین
.
تنها یک خداحافظی بی دلیل ، دل تمام سلام هایم را شکست !
.

اس ام اس غمگین
.
هــر کس ..
یـا شب میمیـــرد ،
یــــا روز ..
مـــن ؛
شبـانــه روز !
.

اس ام اس غمگین
.
بغض آخرین دیدارمان را پلک نمی زنم ، می ترسم دنیا را سیل ببرد !
.

اس ام اس غمگین
.
.
نیا لطفا !
میدانم می آیی ، لبخند نمیزنی ، میمیرم !
.

اس ام اس غمگین
.
این روز ها خیلی ها زندگی نمی کنند !
فقط ادامه می دهند !
.

اس ام اس غمگین
.
امروز در قلبم برای همیشه پلمپ شد به جرم دوست داشتن های بی مورد !
لطفا دیگر سراغ آن نیایید حتی با مجوز رسمی از عقل !
.

اس ام اس غمگین
.
من ؛
از این منـی ،
که هر لحظه دلتنگِ توست …
مُتنفـــــــــرم !
.

اس ام اس غمگین
.
سکوت تو سهمگین تر از سکوت ابرهاست ؛ هرگاه تو سکوت می کنی من می بارم !
شاید به همین خاطر سکوت کرده ای چون تو باران را دوست داری …
.

اس ام اس غمگین
.
معنی ماندن ِ بی عزت چیست؟
قبل از آنکه آبروریزی شود
خدایا، خودت تمامش کن…
.

اس ام اس غمگین
.
خواب دیدم دوباره با همیم ، از خنده بیدار شدم و دیوانه وار به اطراف نگریستم ؛ چشمانم پر از اشک شد !
.

اس ام اس غمگین
.
دلم کمى هوا میخواهد اما در سرنگ !
از زندگى خسته ام …
.

اس ام اس غمگین
.
باران مرا یاد چتر می اندازد و چتر مرا یاد قرارمان …
قرارمان که یادت هست ؟ اینکه آغوشت را چتر کنی تا چشمهایم بیش از این خیس نشوند !
.

اس ام اس غمگین
.
شاید قانون دنیا همین باشد،
من صاحب آرزویی باشم که شیرینی تعبیرش از آن دیگریست …
.

اس ام اس غمگین
.
بعد از مرگم همه اعضای بدنم را اهدا کنید به جز قلبم …
قلبم را در اعماق زمین دفن کنید تا آرام گیرد ، آخر قلب زخمی من دیگر نای تپیدن برای کسی را ندارد !
راستی یادم رفت ، خاکسترهای جگرم را هم دفن کنید !
.

اس ام اس غمگین
.
چقدر تلخ است بعد از سال ها انتظار ، نیمه گم شده ات را کامل بیابی . . .
.

اس ام اس غمگین
.
وقتی که رفت و منو از یاد برد
هرچی که داشتم همه رو باد برد !


منبع : اس ام اس کمپ


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • ♥سایت عاشقانه لاویر ♥
  • دانلود، شبکه اجتماعی مانند فیسبوک ایرانیان، اخبار و...
  • کشتی کج2013
  • بروزترین مرجه دانلود نرم افزار و بازی
  • آموزش رابطه جنسی به متأهلین
  • دانلود فیلم بدونvip
  • تبادل لینک
  • نایس موزیک
  • سایت تفریحی وسرگرمی شوخ
  • بهترین سایت تفریحی
  • باحــــــــــال دانـــــــــــلود
  • تات شاپ
  • متنوع ترین سایت دانلود
  • مطلب سرا
  • جدیدترین و بروزترین ها
  • علمی و فرهنگی
  • AVACS LIVE CHAT
  • دانلود ها 2013
  • کشتی کج2012
  • تفریح سنتر
  • وبلاگ هوادارانDEADMAN
  • عاشقانه
  • عكس های بسيار زيبا
  • سلام داش ميلاد سايت خوشگلي داري لينكت تو
  • بزرگترین سایت تخصصی آموزش رابطه جنسی به
  • خدمات كامپيوتري و فروشگاهي روزبه
  • بیداری اندیشه
  • مجله اینترنتی راویـــــــن
  • سیستان دانلود-بهترینها راباما تجربه کنید
  • وبسایت آموزش برای همه
  • عشق بازی بدون سانسور
  • خرید اینترنتی
  • دزآب آتش دانلود
  • بکر پاتوق - کامپیوتر - موبایل - اس ام اس
  • شهر موسیقی
  • تنهایی
  • BanEr4U
  • خبرگزاری رایانیوز
  • فروشگاه بزرگ اینترنتی
  • گالری عکس روز
  • بن دانلود
  • مشاوره جنسی|اطلاعات جنسی
  • LoxOne
  • نیشابور موزیک
  • اطلاعات جهان
  • جوک و اس ام اس
  • Kitty
  • تایتانیک
  • گرافیت سرای نوین | دانلود | عکس | آهنگ|
  • البوم عکس
  • Tonsillitis Engineering Group
  • عکسهای خفن
  • اس ام اس تک|بهترین اس ام اس ها برای شما
  • به روز ترین سایت دانلود باز
  • NaறeเesS
  • پاتوق سرگرمی ایران
  • چت سيتي
  • پايگاه اينترنتي حرفه وفن استان بوشهر
  • اچ تهی 021 کا اچ
  • mدانلود - دانلود نرمافزار -بازی -موبایل-
  • aemsoft
  • بی ان دی وان
  • من و تو
  • تبادل لينک اتوماتیک و رايگان
  • listenpersian
  • بزرگترین سایت دانلود
  • چاوشی ها
  • اس ام اس های عاشقانه بیا2
  • دانلود آهنگ های قدیمی
  • عاشقانه،تنهایی.....
  • فروشگاه سریال کره ای تضمین کره
  • زندگی عاشقانه
  • سینمای اجتماعی
  • سینمایاجتماعی
  • کمپانی بزرگ BSR music
  • █▒░ فروشگاه اينترنتي گذرگاه ░▒█
  • همای رحمت
  • شادبازي
  • معلمان فردا
  • ☆..*.. ضـــد دخــــتر ..*.. ☆
  • .: داستان :.
  • ۩۞۩ اس ام اس کده۩۞۩
  • آگهی استخدام|استخدام بانک
  • جیک و پیک
  • ترفندستان
  • ترول های جدید
  • سرگرمي در پرشين تيم
  • یاس سی
  • کمپ عشق
  • Bia2Fars
  • انجمن و سایت نینا چت
  • کسب در امد از اینترنت همراه با اموزش
  • بزرگترین سایت دانلود
  • جک!همه نوع جک
  • سلطان وب
  • فارسي دانلود
  • .::(بـــــامارابیــــا)::.
  • عاشقانه با دلنوشته هایم
  • عکس ها و مطالب جالب و با حال با جالبکده
  • ارائه پروژه های دانشجویی رایگان
  • قیمت روز خودروی شما
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • نظرسنجی
    به نظر شما کدام بخش بیشتر فعالیت خود را ادامه دهد ؟
    نظر شما در مورد راه اندازی تالار گفتمان چیست ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2573
  • کل نظرات : 499
  • افراد آنلاین : 22
  • تعداد اعضا : 1705
  • آی پی امروز : 310
  • آی پی دیروز : 262
  • بازدید امروز : 8,972
  • باردید دیروز : 5,867
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8,972
  • بازدید ماه : 88,233
  • بازدید سال : 694,174
  • بازدید کلی : 13,471,460